DAGENS

HEJSANSVEJSAN!
Jag mår lite bätte nu faktiskt, men halsen är ett väldigt problem. Jag kan inte äta någonting! Jag hoppas det går över snart för det är väldigt obehagligt:(
Det blir ett snabbt inlägg här nu. Dagens mat och träning kommer häääär!

Frukost:
Nästan en hel banan

Lunch:
Nästan en hel minipizza (dålig mat, jag vet, men det är det enda jag orkar göra iordning)

Middag:
En liten macka med kyckling på

Träning:
Nada

Som ni ser så blev det inte så mycket mat idag heller.. Men det är inget jag kan göra.. Kan jag inte äta så kan jag inte.. Jag önskar och hoppas att jag blir bättre snart! Jag måste träna för jag har en viktig tävling i helgen!
Jag ska nog strax gå och sova. Förstår inte hur jag kan vara så trött när jag inte har gjort någonting alls på flera dagar! Så.. Vi hörs imorgon kära läsare!

SOVGOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0