Bulle

Känner mig som en ballong. Uppblåst. Varför varför varför???

Förstår inte vad jag tänker liksom. Mina tankar styr och straffar mig för inget speciellt. Önskar jag bara kunde ta bort alla 8-10 extrakilon jag har på min kropp och slänga iväg dom. Men inget är enkelt här i livet, I know that.
Min valborg har varit trevlig iallafall, har underbara vänner som bjöd på kramkalas. Men samtidigt finns den där personen inom mig som skriker fula ord åt mig. FETTO FETTO FETTO, Fan vad ful du är, Du förtjänar inte detta, Gå härifrån, Låt dina vänner ha kul utan dig för du spelar ändå ingen roll, Ingen bryr sig om dig, Ful ful ful, Äcklig.



Ska försöka komma på bättre tankar. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0