FEST!

Syntestet gick kanon! Pust... Det känns riktigt skönt. Det gick på max 5 minuter och allt verkade bra. Var på stan i några timmar, sen gick jag hem för att plugga lite. Nu har jag tagit mig ett litet mellanmål och håller på att förbereda mig för festen som jag ska på ikväll! Det ska blir jätteroligt! Det kommer att bjudas på grillat och potatisgratäng och det ska bli riktigt smaskigt. Onyttigt men gott..

Köpte ett nytt armband och en ring på stan. Kände för att ha något nytt och fräscht (stavning?) till kvällen så jag gick lös på en affär. Det är sällan jag köper något till mig själv. Okej, köpte träningskläder här om dagen men det var ett undantag.
Blev även fundersam när jag var på Lindex. Såg två människor som såg misstänksamma ut. Kvinnan plockade ner en massa smink i en korg, medans mannen stod bredvid och nickade åt henne när jag gick förbi. Sedan gick hon omkring och "tittade" på badkläder. Sedan gick hon tillbaka till sminket och plockade igen. Jag såg att hon såg mig. Jag tittade flera gånger. Jag gick efter ett tag, men jag känner mig ganska säker på att dom stal något. Men vad ska man göra liksom..

Nu ska jag göra mig klar för partyt! Alkoholfritt för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0