Härlig dag.

Idag har jag haft en jättebra dag. Tränat bra, städat hela mitt rum, startat upp min slutproduktion i teckenspråk och umgåtts med en kär vän. Känns riktigt bra att jag tagit tag i slutproduktionen. Har gjort klart en fjärdedel. Ska göra de tre andra delarna under de sista dagarna av lovet, sen har jag en hel vecka att träna in hela berättelsen. Perfekt!

Har ett litet problem just nu.. ÄR FRUKTANSVÄRT GODISSUGEN! Ska se vad jag kan göra åt det problemet.. En godis kan ju räcka. Har ätit tre godisar idag redan. Men som jag sagt förut så fokuserar jag mest på träning, maten tänker jag också på såklart, men inte lika mycket. Vill kunna njuta av maten. Inte så att jag trycker i mig alldeles för mycket mat, men något kan jag unna mig. Huvudsaken jag tränar känner jag.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0