Cambridge + NY BLOGG!!

Hej alla!
Jag har hållit på med Cambridge i snart två veckor och jag har gått ner 3kg. Av dom 3kg så är 2,6kg rent fett. KANON! Det var jobbigt i början, men nu börjar jag bli van och det är inga problem alls.
Idag eller imorgon ska jag lägga till en måltid. Börjar sakta men säkert återgå till riktig mat. Men jag kör ren kur på veckorna än så länge, och en eller två måltider på helgen.

Så. Min nuvarande vikt är 70,9kg. Jag vill nå ner till åtminstone 65kg. Men jag tänkte börja gå till gymmet och träna styrketräning och kondition under hösten så jag får se hur det blir. Muskler väger ju mer. Men när jag är nöjd med min kropp och att jag vet att den är i god form så spelar siffrorna på vågen ingen roll tycker jag.


En grej som är bra är att om jag köper ett gymkort så ingår det att jag kan simma också, och det är ju jättebra! Det ska bli så kul och jag ser verkligen fram emot mitt nya hälsosamma liv. Den här gången tänker jag mer långsiktigt än vad jag gjorde förut och jag tror jag kommer behålla min vikt. Men visst, jag lär äta onyttigt ibland också, men jag tycker det är helt okej. Så länge jag rör på mig. Min Cambridge-rådgivare sa: "Man får äta allt, men inte alltid"
Det tycker jag är ett jättebra motto, och jag kommer nog ha det i mitt huvud.

Vill inte misslyckas denna gång. Jag vill aldrig vara över 70kg senare. Det enda undantaget är en graviditet! ;)


En grej som har hjälpt mig under dessa två veckor är att jag berättar det för folk och att jag får stöd från dom. Det betyder mycket. Vill försöka vara öppen med detta och att jag gör en förändring i mitt liv just nu. Och dom stunderna det har varit jobbigt så har jag delat med mig det med någon och pratat om det. Kommunikation och kontakt är så viktigt.


Kommer inte uppdatera här så ofta, men jag har en ny blogg som jag skriver om den nya dieten och vägningar etc. Ni få som fortfarande prenumenerar på den här bloggen kan gärna hoppa över till denna blogg istället. Den heter : www.livetmedcambridge.blogg.se

Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vill du bli utsedd till dagens blogg och få hundratals extra läsare? Besök i så fall http://blogoftoday.blogg.se/



Ha en trevlig dag!

2011-07-12 @ 18:46:22
URL: http://blogoftoday.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-13 @ 09:05:20
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: jasmine

Hej! Använder du Abtronic x2? Isåfall fungerar den? Ger den resultat? Riktigt tacksam för svar! Skriv gärna svaret i en kommentar på min blogg :)

2011-08-03 @ 00:41:40
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0