Nuvarande vikt

Just nu väger jag 68,8kg. Det är jag nöjd med! Har gått ner 5,1kg sammanlagt. Har ungefär lika mycket kvar att gå ner. Mitt mål var ju 10kg, men det får ta sin tid. Är väldigt nöjd över det snabba resultatet. Hoppas på fortsatt snabb viktnedgång.

Tyvärr, har jag drabbats av förstoppning. (Pinsamt och hemskt). Antar att det beror på förändringen i mina matvanor som har gjort att det blivit på detta vis. Det är verkligen fruktansvärt, men jag tänker inte gå in på detaljer... Sitter och äter plommon och har använt ett mindre skönt läkemedel så nu är det på bättringsvägen. Struntar om jag går upp vikt av plommonen, bara jag blir fri förstoppningen.

Annars så mår jag bra :) Hur mår ni? Om någon läser? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0