Nu är det bestämt!

Nu är det bestämt att jag börjar med Cambridge! Börjar om två veckor eftersom jag åker utomlands nästa vecka.

Idag var jag där för att kolla hur det fungerar och allt verkar jättebra! Trevlig kvinna som har hand om allt. Jag fick även väga in mig och jag vägde 73,9kg med kläder på. Med en längd på 167 cm så gav det ett BMI på 26,5. Jag ska försöka nå mitt mål som är mellan 60-65kg. Mitt fettprocent låg på 35 och det var inte så bra..

Det ska bli skönt att ta tag i detta med stöd och hjälp. Har även en vän som gör samma sak. Men hon har hållt på i 5 veckor och redan gått ner över 11kg! Det är skönt att ha en vän som man också kan känna stöd ifrån eftersom vi går igenom samma sak.

Ser fram emot detta mycket och hoppas på bra resultat! Wish me luck!

Ps. Startar eventuellt en ny blogg då, som en nystart liksom. D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0