MOTIVATION

TVÅ ÅR SEDAN.
Så här ska jag se ut igen.


Kommentarer
Postat av: TIPS

P90X - Bring it.



Finns att ladda ner. Jättebra. Jag var väl inte megatjock när jag började, ville egentligen bara ha magmuskler och vara mer hälsosam. Ett bra sätt att börja svettas och ta hand om sig själv. Vet inte om det är nagot som passar dig.



Sök detta pa youtube för lite mer info. Lycka till nu!



P.S. En gammal läsare som rakade hamna här igen efter laaaang tid.



/Bebisplutten.

2012-05-14 @ 11:06:28
Postat av: Sofia

Vad duktig du varit nu när jag läser här!!! Snart kommer du se ut som på kortet. Tack för din fina kommentar det värmer fina rara du massa kramar

2012-05-15 @ 14:56:53
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0